"הכיתה הופכת לשדה קרב" |
הרעיון שליעד הציע - להפוך כמה כיסאות ושולחנות וליצור אי סדר בכיתה
אני (אופיר) הציע - להעמיד את הכיסאות על כמה שולחנות מהכיתה בצורה של פירמידה ובנקודה הכי גבוה של הפירמידה יהיה איזה אובייקט שמסמל כמו אוצר הוא מטרה שאנחנו צריכים להשיג אותה
לבסוף החלטנו כך כמו שרואים בתמונה השולחנות והכיסאות הפוכים ומבולגנים
והם יוצרים אווירה של שדה קרב בנוסף השחרת הרקע נתת דימוי של כיתמי דם על כמה מהשולחנות והכיסאות שממש נותן תחושה של שדה קרב
והפירמידה שממוקדת במרכז הכיתה מסמלת מטרה וליעד שיושב על "הפירמידה" הזאת נראה שהוא מותש בדרך להשגת המטרה
בתמונה זו השתמשנו בצבעים חמים שאמורים ליצור תחושה משמחת אבל דווקא יצרנו משמעות הפוכה במקום ליצור משמעות שמחה יצרנו בעזרת הצבעים החמים האווירה קודרת כאילו אחרי מלחמה
התמונה נמצאת על הספקטרום הנראה לעין האנושית(הכוונה שאנו יכולים לראות את הפרטים בבירור ולא כגלים הוא אותות
בתמונה זו השתמשנו בצבעים חמים שאמורים ליצור תחושה משמחת אבל דווקא יצרנו משמעות הפוכה במקום ליצור משמעות שמחה יצרנו בעזרת הצבעים החמים האווירה קודרת כאילו אחרי מלחמה
התמונה נמצאת על הספקטרום הנראה לעין האנושית(הכוונה שאנו יכולים לראות את הפרטים בבירור ולא כגלים הוא אותות
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה